بهترین برندهای کفش جهان

این روزها با رشد صنعت کفش در دنیا، برندهای بسیاری در نقاط مختلف، شروع به فعالیت در حوزه‌ی کفش کرده‌اند. این برندها گاه در حوزه‌ای تخصصی همچون کفش اسپرت و گاه در تمام سطوح نیاز مشتریان، فعالیت کرده اند. از آن‌جایی که کفش یکی از مهم‌ترین پوشاکی می باشد که شما باید برای خود تهیه کنید، بهتر است که بدانید برای چه استفاده‌ای می‌توانید از کدام برند بهره‌مند شوید در ادامه این مطلب ژینو استایل به بهترین برندهای کفش جهان می پردازیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی بهترین برندهای کفش جهان

1. تامی

تامی یکی از برندهای بزرگ دنیا در عرصه ‎ی مد و پوشاک می باشد که پس از مدتی شروع به فعالیت در زمینه‌ی کفش هم کرد. این برند علاوه بر ظاهر زیبا، به دوام بسیار هم شناخته می‌شود.

2. آسیکس

آسیکس برند دیگری می باشد که با شعار خود معروف شد! این برند ژاپنی، با شعار “عقل سالم در بدن سالم” توانست اهمیت کفش را در سلامتی بدن، به نمایش بگذارد. کفی ژله‌ای این برند، محصولی بود که سبب شهرت جهانی آن شد.

برند آسیکس

3. فندی

فندی برند ایتالیایی است که معمولا با لباس و کیف‌های لوکس خود شناخته خواهد شد، البته کفش‌های کتانی بسیار زیبایی را هم تولید خواهد کرد. این برند که توانسته است رقیب خوبی برای برندهای بزرگ دنیا باشد، طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

4. آدیداس

برند آدیداس برندی آلمانی می باشد که کمتر کسی است که آن را نشناسد. این برند در سال 1948 توسط آدولف داسلر Adolf Dassler پایه ریزی شد. این برند که یکی از اولین برندهای کفش ورزشی در دنیا می باشد، این روزها با انواع لباس‌های ورزشی و تجهیزات و لوازم جانبی شهرت یافته و بهتر است بدانید که در حال حاضر لیونل مسی بزرگترین بازیکن فوتبالی است که استفاده کننده و حامی این برند معروف می باشد.

5. پوما

پوما که برند رقیب آدیداس می باشد، توسط برادر داسلر تاسیس شد. این برند آلمانی دیگر، که درست مثل آدیداس در صنعت کفش و پوشاک ورزشی مشغول به فعالیت می باشد، در بیش از 120 کشور دنیا خرید و فروش می‌شود.

6.ریبوک

ریبوک یا اینکه ریباک یکی از قدیمی‌ترین برندهای صنعت کفش ورزشی می باشد که در سال 1895 کار خود را شروع کرده است. البته این برند از سال 1958 به نام ریباک شناخته می شد. امروزه ریباک یکی از زیر مجموعه‌های شرکت آلمانی آدیداس می باشد که اغلب به کتانی‌های مدرن خود شناخته می‌شود.

برند ریبوک

7. مونیخ

جالب است بدانید که این یک برند آلمانی نیست! برند اسپانیایی مونیخ که در سال 1939 توسط لوییس برندا شروع به فعالیت کرد، هدف طراحی کفش فوتسال را به همراه داشت. البته این برند اسپانیایی این روزها گسترش یافته و به تولید انواع کفش و لباس ورزشی هم پرداخته است.

8. کاپا

کاپا یکی دیگر از برند ایتالیایی می باشد که در 1967 میلادی شروع به فعالیت نموده. ولی به علت شهرت جهانی این برند تنها محصولات آن نیست! این برند با لوگوی خود، به حمایت از برابری زنان و مردان پرداخت و سبب استقبال افراد زیادی قرار گرفت.

9. کانورس

آل استار کانورس کفشی آمریکایی می باشد که در 1917 شروع به فعالیت نموده. این برند که امروزه از زیر مجموعه‌های برند نایک شناخته می‌شود، در بین نوجوانان و جوانان از طرفداران زیادی برخوردار است.

10.آندر آرمور

این برند آمریکایی که کمتر از 30 سال عمر دارد، به سرعت توانست خود را در بین برندهای مطرح دنیا، به شهرت برساند. طراحی کفش‌های این برند به قدری زیبا و متفاوت می باشد که نظر افراد بسیار معروفی را به خود جلب نموده است.

11. های تک

های تک یکی از تولید کننده‌های کفش ورزشی می باشد که متعلق به انگلستان است. این برند که با کفش‌های ورزشی خود به شهرت رسید، این روزها بیشتر با کفش کوه خود شناخته خواهد شد و بهتر است بدانید که مورد استقبال بسیاری از کوهنوردان قرار دارد.

12. کدز یا اسنیکر

کدز برندی قدیمی می باشد که در ایران کمتر شناخته شده است. این برند آمریکایی که به نام اسنیکرز نیز شناخته می‌شود، به راحتی و تنوع کفش‌های خود معروف می باشد.

13. فیلا

فیلا برند پوشاک ایتالیایی می باشد که در سال 1911 تاسیس شد. امتیاز این برند در سال 2007 توسط فردی کره‌ای خریداری شد و هم اکنون به عنوان برندی ایتالیایی – کره‌ای فعالیت خواهد کرد. این برند بیش از هرچیز با کفش‌های ورزشی خود، خصوصا در زمینه‌ی فوتبال مشهور می باشد.

14. نیوبالانس

نیوبالانس قدیمی‌ترین برند کفش ورزشی دنیا می باشد که برای ایرانیان نام آشنایی است. این برند آمریکایی بیش از 100 سال است که در حوزه‌ی کفش ورزشی مشغول به کار می باشد. علاوه بر این می‌توان این برند را با فروش سالیانه بیش از 4 میلیون جفت، پرفروش‌ترین برند کفش ورزشی در آمریکا دانست.

15. ونس

یکی دیگر از برندهای آمریکایی ونس است که یک برند تولید کننده کفش و اسکیت می باشد که در سال 1966 آغاز به کار کرده است. این برند توسط پاول ون دورن، جیمز ون دورن و گوردون سی در کالیفرنیا تاسیس شد.

16.جردن

طراحی این کفش بسکتبالی در ابتدا تحت نظارت مایکل انجام می‌شد ولی بعداً کمپانی نایکی، پیتر مور، بروس کیلگور و تینکر هاتفیلد که از طراحان برجسته این برند معروف بودند را برای این امر برگزید. کیفیت این کفش‌های بسکتبال مردانه بی‌نظیر می باشد و می‌تواند عملکرد ورزشکار را در سالن تا چندین برابر بهبود بخشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.