10 تا از بهترین کرم های مرطوب کننده پوست

با افزایش اهمیت سلامت و زیبایی ظاهری پوست مردم در سطح جهانی، شاهد آغاز تولیدات گسترده کارخانجات بزرگ هستیم. یکی از محصولات شناخته شده و محبوب این کارخانجات، کرم مرطوب کننده است که برای تمام افراد فارغ از سن و جنسیت یک نیاز برجسته و اساسی شمرده می‌شود، چرا که مرطوب نگه داشتن پوست یک پیش‌نیاز الزامی برای زیبا بودن پوست صورت است. به همین دلیل می‌توان تولید انبوه کرم های مرطوب کننده پوست را در تمام خانه‌ها مشاهده کرد.
با افزایش تعداد کرم های مرطوب کننده پوست تقلبی و بی‌کیفیت، انتخاب مورد مناسب برای افراد دشوار‌تر شده است. با وجود صدها نوع متفاوت از کرم های مرطوب کننده پوست در سطح بازار، تنوع این کرم‌ها بسیار بالاست و نمی‌توان یکی را به صورت قاطعانه «بهترین» خطاب کرد. در ادامه این مطلب از ژینو استایل، قصد معرفی ۱۰ تا از بهترین کرم های مرطوب کننده پوست صورت به شما را داریم تا با خرید بهترین محصولات مراقبتی، سلامت و زیبایی پوست خود را به حداکثر برسانید.

1- کرم مرطوب کننده کامان OIL FREE

کرم مرطوب کننده کامان OIL FREE
کرم مرطوب کننده کامان OIL FREE

اولین کرم مرطوب کننده پوست برتر بازار ایران، متعلق به برند کامان است که در ایران فعالیت می‌کند. با توجه به اینکه کرم مرطوب کننده اویل فری کامان یک محصول ایرانی است، مسلما قیمتی معقول و مناسب خواهد داشت؛ زیرا مشتریان مجبور به پرداخت هزینه حمل و نقل این محصولات از خارج به داخل کشور نیستند. کیفیت بالای این محصول عامل دیگری است که آن را در لیست بهترین کرم های مرطوب کننده پوست جای می‌دهد.
ویتامین‌های موجود در ترکیب این کرم، باعث می‌شوند تا پوست صورت افراد از تمام آن‌ها غنی شده و سلامت و زیبایی بسیار زیادی به دست آورد. از جمله ویتامین‌های موجود در ترکیب این کرم مرطوب کننده می‌توان به ویتامین‌های B1، B2، B3، B4 و B5 اشاره کرد. با وجود چنین ترکیبات ارزشمندی، می‌توان کرم مرطوب کننده کامان اویل فری را یک گزینه عالی برای بسیاری افراد به شمار آورد.

از قابلیت‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• مرطوب کننده
• نرم کننده
• جذب سریع
• مناسب پوست حساس و چرب
• عدم ایجاد چربی اضافی
• جلوگیری از پیری پوست


2- کرم مرطوب کننده کامان normal b complex

مورد دیگر از بهترین کرم های مرطوب کننده پوست برند کامان، کرم Normal B Complex است. این کرم نیز همانند تمام محصولات دیگر برند کامان، مستقیما روی سلامت و زیبایی پوست شما تاثیر خواهد داشت. ترکیبات این کرم م

مورد دیگر از بهترین کرم های مرطوب کننده پوست برند کامان، کرم Normal B Complex است. این کرم نیز همانند تمام محصولات دیگر برند کامان، مستقیما روی سلامت و زیبایی پوست شما تاثیر خواهد داشت. ترکیبات این کرم مرطوب کننده توسط متخصصان مجرب در این زمینه ساخته می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردارند. برند کامان این محصول را تحت لیسانس کشور سوئیس تولید کرده است.
از ویتامین‌های موجود در کرم مرطوب کننده کامان می‌توان به A، B1، B3، B5، B8،F ،E و C اشاره کرد. این مجموعه از ویتامین‌های مقوی برای پوست صورت، در طولانی مدت تحولاتی قابل توجه در پوست صورت شما به وجود می‌آورند. برای شناخت بیشتر محصول، خواص کرم مرطوب کننده Normal B Complex کامان را برایتان شرح می‌دهیم:
• فاقد پارابن
• تغذیه کننده پوست
• آنتی اکسیدان
• ضد پیری پوست
• ضد آلودگی هوا
• تحت لیسانس سوئیس


3- ژل آبرسان کامان 100% طبیعی آلوئه ورا

ژل آبرسان کامان 100% طبیعی آلوئه ورا
ژل آبرسان کامان 100% طبیعی آلوئه ورا

همان‌طور که می‌دانید، آلوئه ورا یکی از گیاهان مقوی و مفید برای پوست صورت است که می‌تواند رطوبت آن را به حداکثر برساند. برند کامان توانسته با استفاده از ژل گیاه آلوئه ورا، یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده پوست بازار ایران را تولید کند. این کرم از ژل آلوئه ورای خالص بهره می‌برد و می‌تواند پوست را از هر گونه خشکی و چروک دور نگه دارد.
البته نکته مهمی که باید افراد در حین استفاده از این ژل در ذهن داشته باشند، اهمیت ماساژ دادن پوست با این کرم است. با توجه به ویتامین سی موجود در کرم آبرسان 100% طبیعی آلوئه ورا کامان، می‌توان آن را یک ویتامین خالص برای پوست صورت نامید. از فواید قابل توجه این کرم برای پوست صورت می‌توان به این موارد اشاره کرد:
• حاوی آلوئه ورا
• آبرسان قوی
• جوانساز پوست
• شاداب کننده
• کنترل چربی پوست
• حاوی ویتامین
• ترمیم کننده پوست‌های خشک و حساس


4- سرم آبرسان آلوئه ورا لورآل

یکی از بهترین برندهای تولیدکننده محصولات آرایشی و مراقبتی، لورآل نام دارد. نماینده این برند فرانسوی نیز در بین بهترین مرطوب کننده های پوست صورت مشاهده می‌شود. سرم آبرسان آلوئه ورا تولید شده به دست برند لورآل، یکی از محصولات باکیفیت بازار است که به دلیل بهره بردن از عصاره آلوئه ورای خالص، فواید بسیار زیادی برای پوست صورت شما به همراه دارد.
این سرم آبرسان، بر پایه آب تولید شده و ساختار بسیار سبکی دارد. به طوری که می‌تواند به تمام منافذ باز پوست صورت وارد شده و آن را تحت تاثیر خواص خود قرار دهد. با این تفاسیر می‌توان این سرم آبرسان را یک محصول تخصصی ساخته شده برای مرطوب نگه داشتن پوست صورت نامید. از مهم‌ترین خواص این سرم می‌توان به این موارد اشاره کرد:
• آبرسان بسیار قوی
• تنظیم کننده ph پوست
• درخشان کننده پوست
• جذب سریع
• حاوی هیالورونیک اسید
• حاوی آلوئه ورا
• مناسب پوست‌های خشک و حساس


5- کرم مرطوب کننده Glysolid

کرم مرطوب کننده Glysolid
کرم مرطوب کننده Glysolid

بدون شک طبیعی بودن کرم های مرطوب کننده پوست، یکی از اصلی‌ترین معیارها در انتخاب این محصولات است. در صورتی که فردی یک کرم شیمیایی در طولانی مدت استفاده کند، می‌تواند موجب بروز مشکلات پوستی و حتی سلامتی در فرد شود، چرا که ترکیبات شیمیایی از طریق منافذ باز پوست به آن نفوذ می‌کنند و مشکلات فراوانی برای پوست فرد به وجود می‌آورند.
البته با کرم مرطوب کننده گلیسولید، این امکان وجود ندارد. این کرم از هیچ ترکیب شیمیایی بهره نمی‌برد و یک محصول کاملا طبیعی و امن برای پوست صورت افراد است.



6- کرم مرطوب کننده NIVEA

ارگانیک بودن محصولات نیوآ، مقوله‌ای اثبات شده است. این برند توانسته با استخراج ماده اوسرین به صورت کاملا طبیعی، نوعی کرم مرطوب کننده خاص به بازار عرضه کند که توانایی افزایش رطوبت پوست صورت را دارد. این ماده نوعی چربی مفید برای پوست صورت است که به دلیل ساختار منحصربه‌فرد خود می‌تواند برای مرطوب کردن پوست‌های خشک و حساس معجزه کند.


7- کرم مرطوب کننده الارو Vitamin E

کرم مرطوب کننده الارو Vitamin E
کرم مرطوب کننده الارو Vitamin E

مورد دیگر از بهترین کرم های مرطوب کننده پوست صورت، متعلق به برند الارو است که هیچ مواد مضری نظیر پارابن در آن استفاده نمی‌شود. این کرم که نوعی ویتامین ای خالص است، رطوبت پوست صورت را به حداکثر می‌رساند. همچنین این محصول با روغن ماکادمیا فرموله شده و ساختار بسیار سبک و پرفایده‌ای دارد. با توجه به خواص قابل توجه و قیمت مناسب این کرم مرطوب کننده، قطعا ویتامین ای موجود در این محصول به صورت ارگانیک و به دور از هر پروسه شیمیایی و مضر دیگری به دست آمده است.


8- کرم مرطوب کننده صورت پریم Matex

در حال حاضر کرم ماتکس از برند پریم، قادر است عنوان بهترین کرم مرطوب کننده صورت را از آن خود کند، چراکه با ترکیبات و فواید منحصربه‌فرد خود در مدت زمان کوتاه تاثیرگذاری عمیقی روی سلامت و زیبایی ظاهری پوست دارد. عصاره بابونه، عصاره گیاهی ماکادمیا، روغن هسته انبه، آنتی اکسیدان، Q10، Vit E، امگا ۳ و امگا ۶ از جمله ترکیباتی هستند که برند پریم در تولید این کرم مرطوب کننده از آن‌ها استفاده می‌کند.


9- کرم مرطوب کننده کیووی آبی

کرم مرطوب کننده کیووی آبی
کرم مرطوب کننده کیووی آبی

شاید تا به حال نام برند کیو وی را شنیده باشید. برند استرالیایی که به واسطه کیفیت بالای محصولات مراقبتی خود، توانسته به خوبی در بازار جایگاه خود را در بین خیل عظیمی از محصولات مراقبتی به دست آورد. کرم آبی مرطوب کننده برند کیو وی، یکی از محبوب‌ترین و بهترین کرم های مرطوب کننده پوست در بازار ایران است که هزاران نفر تا به حال رضایت خود را از آن اعلام کرده‌اند. این محصول می‌تواند پوست صورت افراد را به بهترین شکل تسکین دهد و با خواص ویژه‌ای که دارد، رطوبت و نرمی پوست آن‌ها را به حداکثر برساند.


10- کرم مرطوب کننده پوست سینره Hydra plus

آخرین کرم از ۱۰ تا از بهترین کرم های مرطوب کننده پوست صورت، به برند سینره تعلق دارد که به واسطه ترکیبات گیاهی و طبیعی توانسته خود را در این لیست جای دهد. با توجه به خواص و قابلیت‌های این کرم مرطوب کننده پوست صورت، می‌توان به جرات آن را یکی از محصولات برتر مخصوص پوست چرب نامید. مهم‌ترین خاصیت این مرطوب کننده صورت، کوچک کردن منافذ باز پوست صورت است که برای جوش‌های صورت نیز مفید خواهد بود.

از کجا می‌توان بهترین کرم های مرطوب کننده پوست را خریداری کرد؟

حالا که با ۱۰ تا از بهترین کرم های مرطوب کننده پوست صورت در بازار ایران آشنا شدید، نوبت به معرفی بهترین منبع برای خرید این محصولات می‌رسد. البته با توجه به تعداد زیاد فروشگاه‌های آنلاین موجود در ایران، پیدا کردن منبع دغدغه برجسته‌ای به نظر نمی‌رسد؛ اما پیدا کردن یک منبع موثق و قابل اعتماد برای خرید محصولات اصل و باکیفیت، مقوله‌ای حائز اهمیت و مهم برای تمام کاربران در فضای مجازی است.
فروشگاه ژینواستایل، بهترین منبع برای خرید محصولات آرایشی و مراقبتی اورجینال ایرانی و خارجی است. افراد می‌توانند خرید خود را به سادگی در این سایت انجام دهند و هزینه لوازم را به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت بانکی آنلاین و در امنیت کامل بپردازند. برای اطلاعات بیشتر به سایت ژینو استایل مراجعه کنید.

امتیاز محصولات بررسی شده

90%
امتیاز کلی
  • کیفیت
  • اعتبار برند
  • قیمت
  • تاثیر گذاری
  • رضایت مشتریان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.