ماشین اصلاح سر و صورت دی اس پی مدل F-90037

DSP head and face shaving machine model F-90037
ویژگی های محصول :
  • مناسب آرایشگاه و منزل
  • تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
  • جنس تیغه استیل ضد زنگ
  • دارای موتور قدرتمند و تقویت شده
  • طراحی ارگونومیک
  • منبع تغذیه برق مستقیم
قبل از سفارش برای اطمینان از موجودی محصول با ما تماس بگیرید.

ارسال رایگان و پرسرعت به سراسر ایران

شناسه محصول: ZHSP-3190 دسته:

ناموجود

ارتباط در واتساپ

پشتیبانی 24/7 آنلاین

مراحل ثبت سفارش

سئوالات متداول

ارتباط در واتساپ

پشتیبانی 24/7 آنلاین

چت آنلاین

پشتیبانی 24/7 آنلاین

بررسی ماشین اصلاح سر و صورت دی اس پی مدل F-90037

آقایان خیلی به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، برای ظاهری زیبا، تمیز و مرتب راه های مختلفی وجود دارد، برای اصلاح موی سر و ریش یکی از روش ها استفاده از ماشین اصلاح است، با پیشرفت فناوری ماشین‌های اصلاح سر و صورت امروزه برای صفر زدن و اصلاح ریش نیز دیگر از تیغ خیلی کمتر استفاده می شود، این ماشین های اصلاح به پوست صدمه نمی زنند و در طولانی مدت باعث خشکی و سفت شدن پوست صورت نمی‌شوند. انتخاب یک ماشین اصلاح خوب در بین تمام محصولاتی که وجود دارد کمی سخت به چشم می‌خورد. اگر قصد خرید ماشین اصلاح دارید با ژینو استایل همراه شوید ما به شما بهترین و جدیدترین محصولات بازار را معرفی می کنیم، یکی از این محصولات بی نظیر ماشین اصلاح سر و صورت دی اس پی مدل F-90037 می باشد. این ماشین اصلاح ویژگی‌های خاصی دارد و برای استفاده خانگی و حرفه ای مناسب است.

ماشین اصلاح سر و صورت دی اس پی مدل F-90037

اول از همه در مورد طراحی شگفت انگیز این محصول باید بدانید، این ماشین اصلاح دارای طراحی ارگونومیک می باشد، بدنه ماشین اصلاح سر و صورت دی اس پی مدل F-90037 از مواد با کیفیت و درجه یک ساخته شده که همین امر باعث شده استحکام و مقاومت بالایی داشته باشد. البته این کیفیت بالای ساخت باعث شده وزن زیادی داشته باشد و در استفاده طولانی مدت کمی مچ دست را اذیت کند البته فکر نکنم برای آقایان وزن دستگاه زیاد مهم باشد.
این ماشین اصلاح یکی از بهترین ماشین اصلاح های حجم زنی به حساب می آید که برای آرایشگران عزیز یک انتخاب مناسب می باشد. با وجود سیستم حجم زنی که در این دستگاه به کار رفته می توانید از ماشین اصلاح سر و صورت دی اس پی مدل F-90037 برای خط زنی نیز استفاده کنید و هر مدلی که که مشتری می خواهد روی موهایش پیاده کنید. این ماشین اصلاح دارای یک اهرم برای تنظیم میزان طول برش اصلاح می باشد، طول اصلاح تیغه را می توانید بین ۰.۵ تا ۰.۸ میلی متر تنظیم کنید. با تنظیم کردن اهرم حتی می توانید از این ماشین اصلاح مناسب حرفه ای ها برای صفر زنی نیز استفاده کنید.

ویژگی های ماشین اصلاح سر و صورت دی اس پی مدل F-90037

تیغه

همه ما باید بدانیم تیغه‌ها در ماشین اصلاح از هر بخشی مهم‌ترهستند، تیغه این ماشین اصلاح از جنس استیل کروم است که قدرت برندگی فوق العاده بالایی نسبت به مدل‌های مشابه خود دارد و تا 40% موها را سریع‌تر اصلاح می کند. تکنولوژی اصلاح ماشین اصلاح سر و صورت دی اس پی مدل F-90037 برش مستقیم می باشد این تکنولوژی موها را با مرزبندی مشخصی اصلاح می‌کند.
از ویژگی های مهم این تیغه‌ها داشتن قابلیت خود تیز شوندگی است. چجوری تیغه‌ها تیز می شوند؟؟؟ تیغه های دستگاه جوری طراحی شده‌اند که روی هم در حال حرکت باشند در حین کار با یکدیگر یک برخورد کوچک دارند که باعث می شود یکدیگر را تیز کنند. این قابلیت طول عمر تیغه ها را افزایش می دهد. البته پیشنهاد می شود بعد از هر اصلاح ریز موها را تمیز کنید و تیغه ها را روغن کاری کنید که همیشه مثل روز اول برای شما کار کنند.
ژینو استایل این ماشین اصلاح را با 4 عدد شانه در سایزهای 3، 6، 10، 13 میلی متر برای شما عزیزان ارسال می کند.

منبع تغذیه و موتور

سنگینی این محصول بیشتر به خاطر موتور قدرتمندی است که در این ماشین اصلاح به کار رفته است. این موتور قدرتمند دوام بسیار بالایی دارد و عضو بهترین موتورهای ماشین اصلاح به حساب می آید، این موتور از نوع DC است.
ماشین اصلاح سر و صورت دی اس پی مدل F-90037 دارای منبع تغذیه برق مستقیم می‌باشد. به دلیل موتور قدرتمندی که دارد باتری قابل شارژ جوابگو نیست. البته به دلیل قدرتمندی برای آرایشگاه ها خیلی مناسب است چون در استفاده طولانی مدت هیچ مشکلی ندارد و به بهترین شکل ممکن اصلاح را انجام می دهد و افت کاری ندارد.

برند

نوع موتور

DC

تکنولوژی اصلاح

برش مستقیم

جنس تیغه

استیل ضد زنگ

خط زن

صفر زن

ضد آب

منبع تغذیه

برق مستقیم

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین اصلاح سر و صورت دی اس پی مدل F-90037”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.