سشوار چرخشی دی اس پی مدل E-50001

DSP rotary hair dryer model E-50001
ویژگی های محصول :
  • مناسب آرایشگاه و منزل
  • دارای 4 سری
  • جنس المنت فلزی
  • دارای موتور قدرتمند
  • نوع موتور AC
  • توان مصرفی 1200 وات
قبل از سفارش برای اطمینان از موجودی محصول با ما تماس بگیرید.

ارسال رایگان و پرسرعت به سراسر ایران

شناسه محصول: ZHSP-3207 دسته:

ناموجود

ارتباط در واتساپ

پشتیبانی 24/7 آنلاین

مراحل ثبت سفارش

سئوالات متداول

ارتباط در واتساپ

پشتیبانی 24/7 آنلاین

چت آنلاین

پشتیبانی 24/7 آنلاین

بررسی سشوار چرخشی دی اس پی مدل E-50001

با پیشرفت علم و فناوری سشوارها که از وسایل اصلی منزل به حساب می آیند ارتقا پیدا کردند، شرکت ها با تولید سشوارهای چرخشی، به سشوارها قابلیت سری برس دار قابل چرخش اضافه کردند که همزمان با سشوار کردن سر بتوانید موها را نیز شانه بزنید و به حالت دلخواه موها را درآورید. با شناخت قابلیت های این سشوارهای چرخشی شما می توانید مانند یک آرایشگر حرفه ای موهای خود را خوش حالت و خوش فرم شانه کنید. سشوار چرخشی دی اس پی مدل E-50001 یکی از این سشوارهای چرخشی شگفت انگیز است که طرفداران خاص خود را دارد این سشوار به صورت شخصی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این سشوارهای چرخشی برای کسانی که نمی توانند به طور همزمان از هردو دست استفاده کنند و موهای خود را حالت دهند خیلی مناسب است. با این سشوار چرخشی در مدت زمان کمی می توانید موهای خود را به شکل دلخواه شانه بزنید.

سشوار چرخشی دی اس پی مدل E-50001

این سشوار چرخشی برس‌هایی از جنس سرامیک دارد که با استفاده از آن ها می توانید به دلخواه موهای خود را شانه کنید. استفاده از سشوار چرخشی دی اس پی مدل E-50001 خیلی ساده است و با کمی تلاش یاد میگیرد چجوری با آن کار کنید. سری های این سشوار در 2 سایز مختلف برای شما ارسال می شود که با توجه به حجم موهای خودتان می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید و به راحتی و با یک دست موهای خود را حالت دهید و آن ها را صاف کنید، برس این محصول در 2 جهت مختلف قابلیت چرخش دارد.
طراحی سشوار چرخشی دی اس پی مدل E-50001 کاملا ارگونومیک می باشد و خیلی خوش دست است، طراحی این محصول به گونه ای است که اصلا در استفاده طولانی مدت دست و مچ دست را خسته نمی‌کند پس با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. موتور این سشوار عضو قدرتمندترین موتورهای بازار می باشد که از نوع AC است، به دلیل قدرت زیاد موتور میزان حرارت تولید شده توسط دستگاه زیاد است. سازندگان به کاربران این امکان را داده اند که حرارت سشوار را به دلخواه تنظیم کنند پس جای نگرانی نیست ژینو استایل به شما پیشنهاد می دهد اگر موهای ضعیف و نازکی دارید از حداکثر حرارت سشوار استفاده کنید.

نحوه استفاده از سشوار چرخشی دی اس پی مدل E-50001

ژینو استایل بهترین روش های استفاده از این سشوار شگفت انگیز را به شما عزیزان آموزش می دهد. برای اینکه نتیجه قابل قبولی از سشوار بگیرید، ابتدا موهای خود را پس از حمام با استفاده از سشوار چرخشی دی اس پی مدل E-50001 خشک کنید.

موهای خود را به خوبی با حوله خشک کنید و مطمئن باشید که موها زیاد خیس نباشند، همچنین پس از اتمام استحمام پیشنهاد می شود موها را حتما با آب سرد آبکشی کنید که باعث شفاف و درخشان شدن موها می شود.

اگر قصد داشتید برای حجم دهی و صاف کردن موها از سشوار استفاده کنید بهتر است از برس با سایز و قطر بزرگ استفاده کنید، همچنین برای حالت دادن به موها برس بزرگ بهتر عمل می کند. اما اگر موهای کوتاه یا ضعیف دارید پیشنهاد می کنیم از برس با سایز کوچکتر استفاده کنید که همان اندازه سایز بزرگ کیفیت بالایی دارد.
برای اینکه به سلامت موهای شما هیچ گونه آسیبی وارد نشود ژینو استایل به شما پیشنهاد می دهد حتما از محصولات مراقبتی مو استفاده کنید، تیم ما همواره به فکر خدمت به مردم است. برای سلامت بیشتر موها قبل از استفاده از وسایل حرارتی حتما کمی از محصول مراقبتی مورد نظر که انتخاب کرده اید را به موها بزنید و بعد موها را سشوار بکشید که زیبایی موهای شما چند برابر شود.

وزن 0,300 کیلوگرم
برند

نوع موتور

AC

منبع تغذیه

برق مستقیم

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سشوار چرخشی دی اس پی مدل E-50001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.